Baidah 😍

Idag var Baidah bara sĂ„Ă„ sĂ„ fin! Jag red med bett för vi mĂ„ste ju trĂ€na med det lite ibland. GrusvĂ€gen upp till skogen Ă€r helt underbar att rida pĂ„ nu ocksĂ„ sĂ„ det var perfekt att rida fram och tillbaks, vi red lite öppna och skĂ€nkelvikningar. TrĂ€nade pĂ„ att behĂ„lla formen i övergĂ„ngar och lite sĂ„nt. Helt underbar var hon! Hon gjorde allt fint och ville liksom hela tiden jobba med mig. Förut brukade jag dessutom uppleva att hon blev rĂ€tt stark och bara jobbade emot mig med bettet, men inget sĂ„nt idag! Hon var bara mjuk och lĂ€tt hela tiden. Galoppen var sĂ„ fin ocksĂ„, jag var helt salig hahahaha. Fint vore ju om vi kan hitta till den dĂ€r kĂ€nslan pĂ„ ridbanan ocksĂ„, pĂ„ trĂ€ning och tĂ€vling! Men jag har inte riktigt hittat den kĂ€nslan med bett förut sĂ„ det hĂ€r kĂ€ndes ju som ett steg i rĂ€tt riktning. Antingen sĂ„ har Baidah och jag mognat lite mer för det eller sĂ„ hade vi bara en riktigt bra dag, jag hoppas pĂ„ det första. Nu Ă€r det bara att börja hitta kĂ€nslan med sadel ocksĂ„! 





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0