#Distansryttarepådistans

Den första onlinetävlingen jag och Baidah deltog i var #distansryttarepådistans som var en clear round arrangerat av mälardalens distanryttarförening. Utmaningen gick ut på att rida 160 km på 8 veckor. Man fick bara logga pass som var minst 10 km långa. Vi var 1.5 vecka sena med att upptäcka utmaningen men tänkte att vi nog skulle kunna ta ikapp det lilla! Sagt och gjort, jag tror vi var klara efter att ha varit med i 5 veckor, tog det lugnare sista veckorna och slutade med 201 km! Sista passet blev det dessutom lite tolkning med Emil på cykel så det var kalas! Det känns faktiskt som att Baidah tycker det är roligt när hon måste ta i lite mer! Det blev ca 3 långpass i veckan under den här tiden så efter att vi blev klara så har Baidah fått ha lite lugnare veckor men nu ska vi ösa på lite igen tänker jag! Vi hittade en del nya långrundor att köra och det har både jag och Baidah tyckt om, den längsta vi fick ihop var 18.1 km. 












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0