MysDressyr

Jag upptäckte en online clear round anordnad av Mys Dressyr, My är domare och har varje månad den här sommaren haft en online dressyr. Det har blivit en sommarcup av det hela då många ryttare har varit med flera gånger. Vi hittade det nu i augusti och tog med AHIS online dressyrs lärdomar i ryggsäcken oss an det här också. Vi red LC:1 igen och vi fick till mycket bättre fart och bjudning än förra gången. Jag försökte också ha mina händer bättre placerade och liiite bättre var det nog. Vi fick också en mer öppen form nu än förra gången vilket jag tycker känns trevligare efter att ha sett vår förra filmade ritt. Procenten slutade på 62,037 och jag tycker nog att poängsättningen här var rimligare! 
 















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0