Tävlingsåret 2020

Ja det vart ett helt och hållet online-tävlat år. Mycket clear round och mycket nytt! Att skriva om varje tävling känns onödigt då alla de senaste inläggen beskrivit allt men jag kan konstatera att vi har haft roligt! I slutet på 2019 kändes det som att Baidah var less på tävling och behövde en paus, vilket är helt förståeligt men jag tror det här var uppskattat av henne. Hon tycker om att fara till nya ställen och hon är ju en stjärna på tävlingsplatser, men mina nerver kanske stört henne en del plus att hon tycker ju väldigt mycket om att få hitta på saker hemma. Så det här har nog hjälpt oss båda lite, jag har känt av lite tävlingsnerver men inte lika mycket och hon har ju fått köra på hemma och bara fokusera och jobba, vilket hon verkar tycka om. Hon gillar ju att få uppgifter och älskar berömmet när det blir bra.

Det blev 6 tävlingar/utmaningar. En i distans, en poängsamnling, en i miljöträning(för snorkis också), en i dressyr och så 7 klasser i AHIS tävling, som avslut for vi ju på äkta blåbärshoppning också. Så vi har varit och petat i lite allt möjligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0